Keresel valamit?

2015. szeptember 19., szombat

Kiss - marry - cliff, Csecse Attila módra

Sziasztok! :)
A következő kihívást a youtubon találtam. Kedvenc könyv videósom oldalán :)
"KISS, MARRY, CLIFF Challenge" magyarul: CSÓK, HÁZASSÁG, SZIKLA/SZAKADÉK Kihívás.
Az eredeti videót itt nézhetitek meg :)

Felírtam könyves férfikarakterek nevét egy papírra majd a 9nél több kis cetlit (mivel 3x3mas kört tervezek és úgy érdekesebb ha több lehetőség van) beleraktam egy pohárba. Megvan a 15. férfikarakter neve... És kezdem is :)

☆☆☆☆☆

1. kör
Akiket húztam: Geri-a Bexi sorozatból, Gideon-Az Időtlen szerelem triológiából, Carlos- A Perfect Chemistry sorozatból.
Csók: Nehéz döntés... legyen Gideon.
Házasság: Carlos♥ Egyszerűen imádom!!!
Szikla: Egyértelműen ez Geri lesz. Pápá Geri!

2. kör
Akiket húztam:Simon-A Végzet ereklyéi sorozatból, Nagy Márk a Bexi sorozatból, Grayson a Szívzűrterápia strébereknek című könyvből... Áhh képtelenség dönteni... na jó legyen.
Csók: Grayson ♥
Házasság: Egyértelmű... Simon!♥
Szikla:Nagy Márk *nekövezzetekmeg* Remélem túléled!♥

3. kör
Akiket húztam: Szasza-a Bábel c. könyvből, Étinne St. Clair az Anna és a francia csók c. könyvből, Troy a Mentsük meg Júliát című műből.
Csók: Szasza.
Házasság: Nem lehet 2 férjem???... Mégis legyen Étinne St. Clair.
Szikla: Fájó szívvel löklek le Troy.

 ☆☆☆☆☆

Remélem tetszett nektek a kihívás. 
Köszönöm Neked, Attila The Bookaholic ezt a nagyszerű kihívás ötletet. :)
A mielőbbi viszontolvasásig! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése