Keresel valamit?

2015. december 31., csütörtök

Leiner Laura: Illúzió (Bexi 3.)

Zene be, világ ki. A legtökéletesebb időtöltés.

 

Író: Leiner Laura
A mű címe: Illúzió
Kiadás éve: 2015
Kiadta: L&L
Oldalszám: 424 oldal

Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…

☆☆☆☆☆
 
A történet elején Beka 6 hétig az apjához költözik, távol a város zajától, az utálkozó emberektől. Na meg persze a sajtótól, ami rajta csámcsog. Sajnos, újra címlapra hozták Gerivel, akitől a lány szintúgy elmenekül. A döntés, hogy kell egy kis szünet neki, az édesanyja fejéből pattant ki, de a szájhős Nagy Márk is közbejátszott. 
A rémes Aranycsermely - díjátadó mély traumaként súlytja Evelin és a Fogd be Aszád formációt.
Aztán a nap kisüt és felpörögnek az események; Evelin és az FBA fotózásra megy, vetélkedik a BPRP kiadó.



– Ez nem fog összejönni – sóhajtotta Puding. – Marad a B-verzió – gondolkodott.
– Van B-verziótok? – csodálkoztam.
– Aha. Mivel Pepe a legjóképűbb köztünk, szülinapi bulikra és lánybúcsúkra küldjük vetkőzni – avatott be a tervbe Bogyó.


Valami fergeteges volt. Nem tudom, ti hogyan éltétek meg de ebben a könyvben szakadtam Beka és Márk ércelődésein. Mikor a lány véletlenül szerelmet vall neki és a fiú ezzel szivatja... Aztán Körtét is nagyon megkedveltem. Nagyon sokat szórakoztam azon, hogy Bekát védte az istállósfiú majd a gombászsrác "kapcsolata" végett. Olyan jó fej. Aztán azokon derültem rengeteget mikor Márk állandóan google-zott. Fergeteges volt. 

 – Márk – szóltam utána.
– Igen? – nézett vissza.
– Ha tehetnéd, ha visszamehetnél az időben, akkor tényleg… tényleg kérnél egy másik duettpartnert helyettem?
– Őszintén? – tárta szét a karját. – Nem – ingatta a fejét. – Mindent ugyanúgy csinálnék, egy kivétellel.
– Mi az?
– Hosszabb lenne az a csók – kacsintott rám, és lesietett a lépcsőn, otthagyva engem a nyitott ajtóban.


☆☆☆☆☆

Legutoljára következzék a fő szempontok szerinti értékelésem: 

Borító: Még mindig nem tört meg a jég... Pedig itt nincs is előző borító.
Fülszöveg:Mint ahogy említettem a Hullócsillagnál: nem elsődleges.
Cím: Hangzatos cím, de külső szemmel nézve nem mond sokat. Valami mágikus sztorira lehetne utalni ezzel a címmel.
Tartalom: Nagyon hamar kiolvastam.
Mélypont: Aranycsermely
Tetőpont: az a rengeteg humor
Kedvenc szereplő: Nagy Márk
Legutáltabb karakter: annyira nagyon-nagyon utált nem volt
Kinek ajánlanám?: Tinik + könyv + zene = tökéletes kombó.
Figyelmeztetés!:-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése