Keresel valamit?

2021. szeptember 13., hétfő

Julia Redhood: Az örökség (A kiválasztott)


Író: Julia Redhood
A mű címe: Az örökség (A kiválasztott)
Kiadás éve: 2021 
Kiadta: Smashwords
Oldalszám: 104 oldal

Caleb Jamiesont apja halála után szörnyű álmok gyötrik. Egy nőt lát, aki meg akarja kaparintani őt. Caleb, egy ajándék révén, amit még apjától
kapott, rájön arra, hogy a világunk egészen más, mint amilyennek mi érzékeljük. Közben megismer egy lányt, aki segíteni akar neki abban,
hogy megtalálja saját helyét a borzalmak birodalmában.

☆☆☆☆☆

Direkt nem javítottam a fülszövegen is, így volt felrakva moly.hu-ra ahonnan kimásoltam.
Kezdeném ott, ami a legfrissebb számomra, hogy függővég lett.
Ki nem állhatom a függővégeket.

Aztán... áh. Nem tudok teljesen normális értékelést írni erről. Az volt végig az érzésem, hogy az írónő egyszerűen nem tudta belőni a korosztályt, akik számára írta a könyvet.
Gyerekkönyv? Miért van benne egy (Mamma Mia!-san fogalmazva:) pont-pont-pont jelenet?
Ifjúsági? Miért ilyen nyomasztó a hangulata olykor? 

Valamiért egyik szereplő se nyűgözött le. Talán Holly karaktere volt szépen összerakva. 
Nem tudom, mikor kezdett el írni az írónő, de azt gondolom... nem is. Nem akarok semmi negatívat mondani, mert én látom benne a lehetőséget.
Mindenesetre, nagyon szépen köszönöm, hogy olvashattam a könyvet!
Bárki számára elérhető Google Play áruházban. Ingyenesen letölthető.

☆☆☆☆☆

Legutoljára következzék a fő szempontok szerinti értékelésem: 

Borító: ... egy vicc. Fiú a főszereplőnk  és egy... lány van a borítón?...
Fülszöveg: -
Cím: a cím alapján kerestem, hogy vajon egy sorozat része e a könyv ÉS a többi hat (6) könyvében az írónőnek sem stimmelnek a  főszereplők nevei/sztoriszál, hogy folytatása lenne e esetleg 
Tartalom: 2/5
Mélypont: Will 
Tetőpont: Holly és a csók 
Kedvenc szereplő: Holly 
Legutáltabb karakter: igazából annyira nem volt, talán Edgar  
Kinek ajánlanám?: - - - 
Figyelmeztetés!: ne. csapós, hogy ilyen rövid könyv ki tud kapcsolni - nálam nem jött össze 


Update 2022.01.14.:
Az imént vettem észre Google play áruházban az írónő következő könyvét.
Csakhogy. A cím stimmelt, a borító csak nem egyedül. Letöltöttem. És ahogy bele-bele lapozgattam, a könyv új, bővített kiadását vettem észre. Amint időm engedi, belekukkantok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése