Keresel valamit?

2019. december 31., kedd

Viszlát 2019, hello 2020! - avagy, óév búcsúztató Lexa módra

☆☆☆☆☆
Üdvözlet földlakók, itt Lexa beszél!

Ismét, a tavalyi évhez méltán, választottam könyveket, ismételten felsorolás nélkül, az olvasásuk sorrendjében. Az idei évem nem úgy sikerült, ahogy elterveztem, és igen kevés könyv olvasásához volt szerencsém.
Nem. Most hazudtam. Rengeteg könyvbe kezdtem bele, de így-vagy-úgy a sorsuk csak egy könyvjelzővel becsukott polcdísz lett. Ezeket mindenképp folytatni, befejezni akarom a következő évben. Akkor azt hisze, ezt már tekinthetem is az első 2020-as fogadalmamnak.
(Utálok megfogadni dolgokat, mert köztudottan nem is tartjuk be őket... Már két éve bikinialakomnak kellene lennie, de rájöttem ilyen nagy horderejű dolgokat, nem szabad január elején megfogadni.)
Illetve, az is nagyba hozzátett a dolgokhoz, hogy életemben először ráfüggtem a sorozatnézésekre. És tudjátok, egy hosszú, fárasztó nap után, az ember lánya szívesebben néz meg egy epizódot (vagy kettőt), mint sem egy könyvet lapozgasson. Sokszor belefáradtam a napvégébe a sok betűbe, és csak olyan kikapcsolódásra vágytam, amiben nem kell betűket bámulnom.

Az évet hálával zárom a szívembe, hisz új barátságokat kötöttem és a meglévőket sikerült megerősítenem. köszönöm neked 2019! De nem ezen van itt a hangsúly, lássuk az ide olvasmánylistám és a többi statisztikám:

☆☆☆☆☆

Ismételten a moly.hu segítségét kértem:
15 olvasásom volt ebben az évben.
- igen, mindenki jól olvasta... tizenöt... TIZENÖT! -
És ebből 3 könyv volt saját példány.
könyvet hagytam félbe, különböző okokból. 
0 félbehagyott könyvet olvastam el mégis.
346 oldal volt a leghosszabb, 12 oldal volt a legrövidebb könyvem.
Összesen pedig 2513 oldalt olvastam.
Idén 26 (fizikálisan értve könyv-könyv) könyvet szereztem be/kaptam/nyertem, és ebből 2 könyvet el is olvastam.

KEDVENC KÖNYVEK:
Kimberly Derting - Eskü 
Annyira örülök, hogy megvettem ezt a könyvet. Annyira szerettem a sztoriját, bár bánom, hogy csak külföldön jelent meg a folytatása ennek a sorozatnak. De hé. Mi ez, ha nem a legjobb motiváció végre elkezdenem angol nyelven olvasni?
Kendall Ryan - Szeress ​és hazudj
A sorozat első részét ajándékba kaptam. Megszerettem a sorozatot, úgyhogy itt a helye.
Vivien Holloway - Mesterkulcs
Szintén egy ajandékkönyvről van szó. És egy olyan könyvről ami kirángatott az olvasói válságomból. Plusz tudtátok, hogy ez bizony egy magyar írónő munkája? Na, ezután merje valaki azt mondani, hogy a hazai íróipar pocsék.

KEDVENC SOROZATOK:
Szeress és hazudj (3/4)
Winie Langton történetek (1/6)

AZ ÉV KEDVENC KIADÓI:
Álomgyár

AZ ÉV LEGKEDVESEBB ÍRÓI:
Vivien Holloway

AZ ÉV LEGKEDVESEBB  KÖLTŐI:
-

Bár nincs mentségem arra, hogy miért is zuhant le ennyire az aktivitásom... Köszönöm, hogy velem tartottatok!
Mindenkinek csodaszép újévet kívánok ♥️
(tudom, hogy tavaly is ez a gif volt, de annyira tetszik)
 ♥️♥️♥️
... és már csak annyit mondanék ...

Viszlát 2019, hello 2020!
★★★★★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése