Keresel valamit?

2020. május 31., vasárnap

Bosszúállók: BOOK TAG

Haló-haló Mindenki!

Lexa vagyok, és a mai nappal egy book taggel érkeztem hozzátok. Lassan másfél éve már készítettem egy taget Ellamara oldaláról, amit itt megtekinthettek. Abban a tündérmesék segítségével ástam magam bele a könyvek tengerében, a mai blogbejegyzésben pedig egy általam nemrég megismert világgal, a MCU-val fogtok ti is megismerkedni.
Be kell vallanom, nagyon sokáig húztam csak a szám, de két év folyamatos piszkálás után én is belekezdtem (és így én is kipipálhattam a szuperhősös filmek egy részét a listán, úgy mint a barátaim 70%a)
+ - 1.

Ismételten köszönöm a lehetőséget, és hogy kitölthettem a taged!
Akkor csapjunk is bele!
Ellamara bejegyzését: itt találhatjátok.


☆☆☆☆☆

1. Vasember: Egy könyv ami megnevettetett 
Tonyt mindenki megszerette. A beszólásai, a humora könnyen belopta magát mindenki szívébe.

Nagyon sok könyv volt képes mosolyt csalni az arcaimra, és olykor hangosan megnevettetni.
A legutóbb olvasott könyvem mondanám ide: Jennifer L. Armentrout: The Return - Visszatérés.
Seth beszólásain nagyon nevettem. Hiába, J.L.A. ért a karakterek megformálásához.


2. Amerika Kapitány: Egy könyv pozitív üzenettel
Nekem elég hűvös volt a karaktere, kimért. A mi világunkban elég elveszett volt. Így amikor az Endgame végéhez értünk mindenki elmorzsolt egy kis boldog könnycseppet érte.

Az első könyv ami eszembe jut ide, nem más, mint: Antoine de Saint-Exupéry
A ​kis herceg. Olyan gyönyörű gondolatok vannak benne a szeretetről, a hovatartozásról és az élet körforgásáról. Kiskoromban nem volt kötelező olvasmányom, de nem is bántam meg! Ez a könyv nem kisgyerekek kezébe való. Annyi idősen nem értik meg ezeket a gondolatokat, amik a könyvben vannak. A másik nagy felháborodásom okozója a Pál utcai fiúk.
Most komolyan.
Miért kell a gyerekeket ilyen nyomasztó olvasmányokkal traktálni?


3. Fekete özvegy: Egy könyv kick-ass női főszereplővel
Imádtam Natashat! Az egész karaktere lenyűgözött. 
Fel a kezeket Marvel fanok, ki várja még rajtam kívül a filmét?

Elsőnek Izzy jut eszembe, Isabelle Lightwood, A Végzet Ereklyéi sorozatból.
Még soha nem olvastam ennyire erős női karaktert. Nem hiába ő jutott elsőként eszembe. Ahogy a fantáborokat nézem a kinézett olvasnivalóimnál, sok ellenfele lesz majd az olvasmányaim során.


4. Sólyomszem: Egy alulértékelt könyv, amit szeretnél, ha többen olvasnának
Sólyomszem megtestesíti a csendes hős karakterét. Nagyon szerettem az ő karakterét is. Elvarázsolt a tehetsége, na meg, nem véletlenül hívják Sólyomszemnek.

Be kell valljam, itt segítségként kell kérjem a molyt. 
A választott könyvem pedig: Kimberly Derting: Eskü.
Ezt a könyvet mindössze 482-en olvasták.  Igen, tudom hogy itthon nem jelent meg a folytatása magyar nyelven a sorozatnak, de a bevállalósabbakat, ha elnyeri tetszésüket az első rész nem fogja érdekelni, hogy a folytatások eredeti nyelven, angolul vannak csak jelen. 

5. Hulk: Egy könyv, ami hihetetlenül feldühített
Hulk karakterét a végére megszerettem. Be kell vallanom, az önálló filmjét skippeltem. Nagy zöld szörnyike és bumm-bumm város. Nem láttam sok értelmét. Thor - Ragnörök filmjében pedig rengeteget nevettem rajta.

Sok ilyen könyv volt sajna. Címeket inkább nem mondok, de az utóbbi évben kerültek hozzám olyan könyvek, amik szerintem egy becsukott szemű kiadó előtt lettek kiadva. Annyira ordító helyesírási hibák, nyelvtani értelmetlenségek vannak benne, hogy...
Huu. Megint előjött belőlem a nyelvtan-náci. 
Hoppácska.



6. Thor: Egy könyves karakter, akinek csodálod az erejét
Az elején nem bírtam Thort. Egy beképzelt, elkényeztetett herceg volt, szinte alig vártam, hogy valaki jól bemosson neki és észhez térjen. Azonban ő volt az egyetlen karakter, személy véleményem szerint, aki nagy személyiségfejlődésen ment át. 

Az összes olyan karaktert idesorolnám, akik szörnyűségeken mentek át, de fel tudtak állni. Sok nehéz sorssal találkoztam olvasásaim során, de aki elsőnek eszembejuttt az Miles, Colleen Hoover: Ugly love - Csúf szerelem könyvéből. Teljesen nem emlékszek a történetre, csak az van bennem, hogy gyönyörű volt. Már, olyan értelemben, hogy Miles versei olykor szívszaggatóak voltak. 
Mert nem csak a jelent verselte el, hanem a múltját is.


7. Loki: Egy könyves csavar, ami meglepett
Áh, hát igen. A csínytevések istene. 
Lokit lehet nagyon utálni és nagyon szeretni. Én is így voltam vele. Az egyik pillanatban imádtam, utána meg utáltam. 
Hiába ezek az asgardiak... Ők varázsoltak el a legjobban.

Ahogy Ellamara is írta az ő blogbejegyzésében, a Smaragdzöld engem is teljesen elképített. Arra a csavarra senki, de senki sem számított.  AZONBAN, van még egy könyv ami számomra megfelelt azzal, hogy az állam a parkettán koppanjon. Nem volt ez más, mint: 
Jennifer A. Nielsen: The ​False Prince – A hamis herceg. 
Akkora... huha. A végén az a csavar teljesen megdöbbentett: csak néztem a szavakat, de egyszerűen alig dolgoztam fel. Azóta se érte el nálam egy könyv, hogy megdöbbenjek a végkimenetelen. A további részeit a sorozatnak még nem olvastam el, de ezt mindenképp be fogom pótolni.


☆☆☆☆☆

Nos, ennyi lett volna mára.
Nem ígérgetek, hogy hamarosan találkozunk, mert hamarosan elindul a következő okj képzésem, és lehetséges, hogy egy kissé el leszek foglalva. Munka meg suli...
Kívánjatok szerencsét!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is: ezek a képek FANTASZTIKUSAK ! *--*
    Nagyon jó lett ez a bejegyzésed is, gratulálok hozzá! :)

    A Vissaztéréssel egyet értek, imádtam azt a könyvet és már igazán jöhetne a folytatása. A csúf szerelem pedig ahhw.. szintén hatalmas kedvenc.
    Hulk-kal is egyetéretek, tényleg borzalams, hogy mostanában milyen sok hiba van a könyvekben. :/
    A hamis hercegről már hallottam korábban, de nem tudtam eldönteni, milyen lehet. Viszont ha te egy ilyenhez párosítottad, ráadásul Loki alá, akkor rossz már nem lehet. ^^

    Csak így tovább, és sok sikert az OKJ-hoz! ;)

    Ellamara

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Először is köszönöm, kell az erő a sulimhoz és azt is, hogy meríthettem ihletet a Te blogodból.
    És tessék csak A hamis herceget elkezdeni, nyugodt szívvel ajánlom! Nekem is illene folytatnom a sorozatot :)
    Sethből pedig sose elég... :) Én is egyetértek a folytatás mihamarabbi megjelenésével.

    Addig is kitartást Nekünk!
    Üdv, Alessana

    VálaszTörlés