Keresel valamit?

2022. október 30., vasárnap

Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna (Anna 1.)

 Minden megváltozott és már tudom, hogy így kellett lennie. Nem véletlenül jöttem ebbe a városba.


Író: Kendare Blake
A mű címe: Vérbe öltözött Anna
Kiadás éve: 2011
Magyar megjelenés: 2012
Kiadta:  Geopen
Oldalszám: 284 oldal

A 17 éves Cas Lowood szokatlan hivatást választ: halottakat öl. Így tett az apja is, míg el nem pusztította egy kegyetlen kísértet. Cas apja rejtélyes fegyverével, az athaméval együtt a rendkívüli képességet is örökölte, ezért mozgalmas életmódra rendezkedik be boszorkánykodással foglalkozó mamájával és Tybalt, a szellemek jelenlétét megérző macska társaságában. A fiú a helyi mendemondákat és a titokzatos események hírét követve nyomoz az élőkre veszedelmes, vérszomjas és bosszúálló holtak után, hogy ártalmatlanná tegye őket. 

Így érkeznek meg egy ontariói kisvárosba, Thunder Baybe, ahol a vérbe öltözött Anna szedi áldozatait. Cas azt hiszi, szokványos esettel áll szemben. Csakhogy a több évtizeddel ezelőtt meggyilkolt, hófehér, vérrel pettyezett csipkeruhában kísértő, örökké 16 éves Anna senkinek sem kegyelmez, aki átlépi egykori otthona, a régi, elhagyott és elátkozott ház küszöbét…

☆☆☆☆☆

Ha már a küszöbön kopogtat a Halloween akkor nem hagyhattam ki, hogy ezekben a borongós napokban ne olvassak el egy ízig-vérgi para történetet, illetve, hogy ne mutassam be nektek. Ez pedig nem lenne más, mint Kendare Blake Vérbe öltözött Anna című regénye.
Előjáróban azt szeretném elmondani, hogy a regény egy első rész, viszont jó hír, hogy egy duológia első része, aminek a második kötete is megjelent kicsi hazánkban is.

Nem akarom, hogy sóvárogjak valaki után, és azt sem, hogy bárki is sóvárogjon utánam.

Végre egy olyan könyv érkezett a mancsaim közé amit élvezettel olvastam el.
Nagyon tetszett a könyv, szerettem olvasni, és összesen talán csak 4 alkalommal vettem a kezeim közé hiszen olvastatta magát, hamar pörögtek a lapok és ennek csak az időhiányom szabott gátat.
Tetszett a barátság kibontakozása és a paranormális romantika is.

Kutass, vadássz, ölj!

Megmondom őszintén, kicsit orra buktam, mert a kezdetektől fogva (és innen számítva most sajnos spoileresnek kell lennem, hogy el tudjam mondani a gondolataimat) azt hittem, hogy jön Cas, akinek sose rabolták el a szívét még és nem akart kötődni sehova, ennek ellenére találkozott egy jófej lánnyal és lett egy barátja is. Azt gondoltam, talán ez a lány lesz majd az a nagy Ő, de tévedtem.

… mert a szívük mélyén az emberek nem akarják tudni az igazságot.

És tudjátok mit? Ez így sokkal jobb lett!
Imádtam Cas és Anna minden közös részét.
És imádtam azt is, ahogy Cas és Thomas ennyire jól egymásra tudott hangolódni.

A képzelet csodálatos dolog, nem igaz?

Úgy tűnik, hosszabb bejegyzéseket a többször el nem olvasós könyvek kapnak, innen is látszik, hogy ez mennyire ott volt. A második részt is mindenképpen szeretném még olvasni, lehetőleg még idén.

☆☆☆☆☆

Legutoljára következzék a fő szempontok szerinti értékelésem: 

Borító: nagyon tetszett, ez vett rá a vásárlásra
Fülszöveg: ide-nekem-most-azonnal
Cím: rejtélyes és misztikus
Tartalom: 5/5
Mélypont: -
Tetőpont: -
Kedvenc szereplő: Cass, Thomas, Anna
Legutáltabb karakter: Chase
Kinek ajánlanám?: igazi csemege a dark fantasy x romantika kedvelőinek, vagy csupán annak aki egy lájtos kis borzongatásra vár
Figyelmeztetés!: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése