Keresel valamit?

2023. november 16., csütörtök

Aurora Lewis Turner: Bűvölet ​és apró mocskos gyilkosságok


Író: Aurora Lewis Turner
A mű címe: Bűvölet ​és apró mocskos gyilkosságok
Kiadás éve: 2023
Kiadta:  NewLine
Oldalszám:  290 oldal

Ophelia boszorkány, bár a hét évvel ezelőtti események miatt nem használja képességét. Egyik éjszaka furcsa álmot lát, melynek során egy rituális gyilkosság helyszínére kerül. Innentől kezdve ő a bűntény első számú gyanúsítottja, így Darren Harper nyomozó folyton a sarkában jár.

Hamar rájönnek: az ügy felgöngyölítése érdekében előnyösebb, ha összedolgoznak. Közben régi élete egyik elfeledett, keserű darabja is előkerül, aki teljesen felforgatja a nő életét.

Ophelia vajon szembe mer nézni a képességével és a tudattal, hogy nemcsak árthat vele, hanem segíthet is másokon? Kiismeri magát az egyre bonyolódó szálak között? Vajon legjobb barátnője, Lyra meddig állhat ki mellette anélkül, hogy bajba kerülne? És ami a legfontosabb; behódol-e a múltjának, vagy képes új lapot kezdeni élete könyvében?

Sötét múlt, rejtélyek, szenvedély, varázslat és gyilkosságok pettyezik ennek a történetnek lapjait, akárcsak a kiontott vér, vagy a bőrbe varrt tetoválások…

☆☆☆☆☆

Először is, nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen korán olvashattam a könyvet, és a bizalmad/bizalmatokat!

A történet kezdetén bebocsátást nyerünk egy modern boszi, azaz Ophelia hétköznapjaiba. Próbál teljesen átlagos lenni, teljesen átlagos földi emberhez méltó munkát végez, próbálja friss felnőttként az útját keresni a nagyvilágban, amíg szépen egyszerre csak ott nem találja magát egy gyilkosság helyszínén, utána pedig egy nyomozó liheg a nyakában, minden egyes kis lépését figyelve.

A történet gyorsan beindul, néha el is felejtettem, hogy olvastam és nem csak moziztam a saját belső vásznamon. Nagyon tetszett az írónő stílusa, akitől számomra ez volt az első könyv. 
Lenyűgözött, ahogy Aurora úgy belevont a történésekbe, mint ha én is ott lettem volna.
Volt, amikor simán átolvastam 3 órát és én csak azt vettem észre, hogy hoppá, már teljesen rámsötétedett.

Lyra személyisége nagyon tetszett, egy ilyen barátnőt én is mindig elfogadnák. A többi nagy kedvencem Davie lett, már csak a stílusa miatt is na meg Pablo. Imádtam azt a kiskölyköt! Főleg, amikor spanyolul kezdett el káromkodni :D
Harper nyomozó is kedvenc lett, őt nem tudom megfogalmazni miért... tipikusan olyan karakter, akinél kedve lenne az embernek benyúlni a könyvbe és jól megölelgetni, mert szinte rá van írva a homlokára.
Brenda karaktere engem nem fogott meg, valahogyan nem illett közéjük... vagyis hasonló személyisége volt mint Liának, de valahogy... fura volt, na.

Régen volt az, amikor mondhatni egy "szerelmi háromszöget" élvezettel olvastam, pedig volt egypár olyan olvasmányom, amit emiatt raktam félre korábban. Ahogy általában azért sejtettem, hogy nem teljesen happy lesz ennek sem a vége, de örültem a huzavonát olvasva.
És ahogy korábban már említettem Nektek, drága Olvasóim, éreztem a Rubin pöttyös sorozat egyik-másik könyvénél, mint ha az erotikus vonalból "kiöregedtem" volna, ezeket rendszeresen átlapozom, mert nem érdekel milyen kis entyem-pentyem van bennük. Na de ez a könyv... finom erotika volt benne, nem szúrta a szememet és volt lényege és tartalma. Nem csak oda lett hányva a betű a papírra, hogy nesztek, lehet nyáladzani.

Teljesen megdöbbentett a könyv kimenetele, totál másra gyanakodtam. Szinte elégtétel éreztem és vállba is veregettem magam, hogy azért a főgyanúsítottam füle mögött is ott lapul az a bizonyos vaj.
Már alig várom a második részt!

Jegyezd elő, ha nem szeretnél Te sem lemaradni róla!:
Megjelenés: 2023. november 30.


☆☆☆☆☆

Legutoljára következzék a fő szempontok szerinti értékelésem: 

Borító: tetszett
Fülszöveg: kedvet ad a történetre, rövid, lényegre törő
Cím: nagyon tetsziiik
Tartalom: 5/5, első de nem utolsó könyv Aurora tollából
Mélypont: Litha estéje
Tetőpont: a széttört tükör
Kedvenc szereplő: Davie, Harper nyomozó, Lyra, Pablo
Legutáltabb karakter: Chriss
Kinek ajánlanám?: akik nem tántorodnak vissza a krimiktől, valamint a  fantasy falóknak
Figyelmeztetés!: nasit és innivalót bekészíteni, mert ha a könyv magába szív nem szabadulsz egyhamar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése