Keresel valamit?

2023. november 28., kedd

Alba Ferro: Gyémánt ​szívhúr (Isteni játszmák 1.)

 […] a szerelem okozza a legtöbb szenvedést a világon.


Író: Alba Ferro
A mű címe: Gyémánt szívhúr
Kiadás éve: 2022
Kiadta:  FairBooks Kiadó és Írói Műhely
Oldalszám:  172 oldal

Erost, a szerelem istenét évezredekkel ezelőtt megfosztották a hatalmától, és az emberek közé száműzték. Most azonban úgy érzi, karnyújtásnyira került tőle a hazatérés. Csak magába kell bolondítania Desiré Janette Roux-t.
Desiré kutatóként azon dolgozik, hogy megfejtse különleges képességét, közben igyekszik jó anyja lenni a kislányának, akit egyedül nevel. Esélye sincs visszaverni Eros közeledését, de miért is akarná? Egyetlen forró együttlét, és ismét csupán jó szomszédok lesznek… Ugye?!

☆☆☆☆☆

Először is nagyon szépen köszönöm, hogy Valentin-nap alkalmából sok molytársammal együtt ingyen letölthettük és olvashattam!

Annak ellenére, hogy rövidke volt a regény, engem nem fogott meg. Valami... hiányzott, és nem tudom mi az, hogy megszeressem úgy igazán a karaktereket. Valahogy sikerült fél éven át olvasnom a könyvet, voltak nekem is hullámvölgyeim így az élet terén, hogy egyszerűen más került prioritásba, de ennyit még nem szenvedtem egy olvasással sem.

Egyszerűen egyes emberekben több szeretet lakozik.

Tudom, most nem leszek épp népszerű, de bocsánat, ez a könyv most nem nyerte el a tetszésemet.
És ismert már, hogy nem fogok csak úgy, kettőt gondolva lepontozni egy könyvet, már az írónak is tartozok ennyi tisztelettel, hogy megformáljam a gondolataimat a nemtetszésemről.
Ezért is tartott ilyen sokáig, hogy értékeljem, mert nem tudtam kiemelni vele kapcsolatban szinte semmit sem. Desieré kislánya cuki volt, de néha túl sok, Desieré maga meg... semleges. Eros múltja nagyon érdekelt volna, hogy miért kell emberként élnie, de ha ezt jól sejtem később fogjuk majd megtudni.

Tartania kellett volna tőle, mert nem látja a szívhúrjait

Ami tetszett az a mitológia volt benne és a szerkesztés meg a korrektúra. Nagyon ápolt volt a szöveg, tetszett a szememnek. Emiatt 2 csillagot megadok neki az 5-ből.
Valószínüleg nem én voltam a célközönsége, de remélem a következőnél az leszek :)

☆☆☆☆☆

Legutoljára következzék a fő szempontok szerinti értékelésem: 

Borító: nagyon kis szép, bár nekem már a giccses kategóriába megy
Fülszöveg: nagyon szeretni akartam ez alapján a regényt, kedvet adott az olvasásra
Cím: egyszerű és nagyszerű
Tartalom: 5/2
Mélypont: -
Tetőpont: -
Kedvenc szereplő: -
Legutáltabb karakter: -
Kinek ajánlanám?: erotika rajongók, nektek tuti tetszeni fog
Figyelmeztetés!: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése