Keresel valamit?

2023. november 14., kedd

Kylie Scott és Audrey Carlan: Love ​Under Quarantine – Karanténszerelem

 Ne szarozd le a könyveimet, mert kinyírlak!


Író: Kylie Scott és Audrey Carlan
A mű címe:  Love ​Under Quarantine – Karanténszerelem
Kiadás éve: 2020
Magyar megjelenés: 2021
Kiadta:  Könyvmolyképző
Oldalszám: 296 oldal

Csak egy karnyújtásra van tőled, mégsem érintheted.

Karantén. Két erkély. Egy véletlen találkozásból lett szerelem.

Evan Sparks futballsztár, aki mellett egy csapatbuli végén drogokat és szteroidokat találnak. Ezzel azonnal az országos lapok címoldalára kerül, és ideiglenesen eltiltják a sporttól. A botrány elől a legjobb barátja lakásába menekül.

Sadie romantikus regényeket ír, éppen véget ért a kapcsolata, a sebeit nyalogatja, és az írói válságával küzd.

Mindketten szeretnek a balkonon időzni, itt pillantják meg egymást. A kezdeti szemlélődésből hamarosan románc bimbózik a valóságban és Sadie elképzelt világában is.

De vajon kipukkad majd ez az idilli buborék, ha a világ újra elindul?

A kötet az élet és a szerelem mellett teszi le a voksot a csüggedés helyett. Megható szerelmi egymásra találás koronavírus idején.

☆☆☆☆☆

Hát, hát, hát.
Én ezt a könyvet nagyon szeretni akartam.
Kezdve már azzal, hogy egy íróról szólt! Tudtam, hogy talán ez lesz majd az Év Olvasása, de a vége felé... nos, ezt illene hosszabban is kifejtenem, szóval lássuk, nekem mennyire nyerte el a könyv a tetszésemet.

A tény, hogy van véleményed, nem azt jelenti, hogy meg is kell azt osztani.
Hupsz.

Az elején nagyon-nagyon beszippantott a könyv: faltam az oldalakat, aztán... valahogy már nem annyira voltam a lelkes olvasója mint az elején. Persze, valahogy a COVID egésze hagyhatott bennem valami PTSD szerű mütyürt, nem tudom, de nyomasztott. Aztán meg cuki volt és alig vártam, hogy végre IRL is találkozzanak, testközelből, aztán... amikor ez megtörtént még mindig maradt oldal, de már... úgy... nos.
Szépen szólva: nem láncolt magához a történet vége. Persze érdekelt mi lesz majd Evan sztorijának a kimenetele, de már meglettem volna falkaparás nélkül is, ha nem olvastam volna végig. De azért, volt jó is a könyvben: sok poénos rész volt, ami egy kissé felhigította a korábban említett korona hangulatot.

Gondolom, új hívás. Végül is nem ordítozhat az ember ugyanazzal a szerencsétlennel egész nap. Dögunalom lenne.

Egy szó, mint száz, picit csalódott lettem a végére. Így sajnos, ötből csak három csillagra tudtam értékelni. Én megpróbáltam szeretni... de nem jött össze :(

☆☆☆☆☆

Legutoljára következzék a fő szempontok szerinti értékelésem: 

Borító: nagyon... tetszetős :p
Fülszöveg: hatalmas hype-ot csinált bennem
Cím: cuki
Tartalom: 3/5
Mélypont: COVID-19 szörnyűségei
Tetőpont: találkozás
Kedvenc szereplő: - nem nagyon volt
Legutáltabb karakter: Sean-t mondtam volna, de a végére én úgy megsajnáltam szegényt
Kinek ajánlanám?: az írónők fanjainak, nektek tuti tetszeni fog
Figyelmeztetés!: a rubin pöttyös már intelem lehet, de készülj a spicy jelenetekre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése