Keresel valamit?

2021. december 18., szombat

The Joy of Christmas Book Tag - csengőszó és száncsengő

Haló-haló Mindenki!

A mai nappal ismét egy könyvtag-et hoztam el a számotokra, ismételten a net volt a segítségemre ebben.  Emlékeztetőül: nem harapok a linkekért, mutassátok meg bátran ki mit alkotott :) 
Az eredeti bejegyzést ITT találjátok
.
Na, kezdjünk is bele! A fordítást a párommal végeztem, így ezerszázalék, hogy minden rendben lesz. 

☆☆☆☆☆

Várakozás 
A karácsonyi izgalom igenis létezik, melyik könyvet várod a legjobban? 
Rengeteg könyvsorozatomat kaszálták el, így az igazi ajándék az lenne a számomra, ha ezeket folytatnák a kedves kiadók. De sebaj, így hamarabb lesz angol nyelvvizsgám legalább. 
Szóval pont emiatt, nincs olyan könyv a láthatáron, amit annyira várnék most. 
De nem hagyom megjelöletlenül a pontot, hozok egy könyvet. 
Ez pedig Eszer Rita: Rókatündér. 
Pár napja kapta meg tőlem a párom, de már előzetesen figyelmeztettem, hogy le fogok csapni rá, egy olvasás erejéig. (Adventi kalendáriumot készítettem neki ebben az évben, karácsonyi ajándékként. Ez a 14. csomagban lapult neki)

Karácsonyi énekek és dalok 
Melyik könyv vagy író csodálatát nem tudod abbahagyni? 
Egyértelműen Sarah J Maas. Bár egy sorozatát még nem olvastam ki (ez lenne az Üvegtrón) de a Tüskék és Rózsák udvara nekem hatalmas, hatalmas kedvenc. Egyszerűen brilliánsan ír, csak azt veszem észre, hogy falom az oldalakat. Illetve szorosan itt van a dobogón J. L. Armentrout is, akivel a Luxen sorozattal váltam ízig-vérig könyvmollyá. Mindketten szeretemírók a számomra. 

Mézeskalács házikók 
Melyik könyv vagy sorozat fest le csodálatos világot? 
Tüskék és Rózsák udvara Sarah J. Maastól. Egyszerűen csak ámultam és bámultam. 

Karácsonyi dal 
A kedvenc klasszikus könyved, vagy az amit el akarsz olvasni 
Ha klasszikus, akkor egyértelműen Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg. 
Felnőtfejjel olvastam és azonnal a kedvencem lett. 

Karácsonyi édességek 
Melyik könyvet várod legjobban karácsonyra? 
Lorna Scobie: 365 kreatív nap
Ezt a kicsikét. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen feladatok bújtak el benne. 

Gyertyák az ablakban
Melyik könyv melengeti meg a szíved? 
Ismét A kis herceget mondanám. Eddig az volt az egyetlen könyv, ami annak ellenére, hogy összetört lelkileg képes volt a pici szilánkokat összeszedni és magához dédelgetett utána. 
Viszont, van egy könyv, amit régóta el akarok olvasni. A közeljövőben meg is szereztem, ez pedig nem lenne más, mint Séverine Vidal és Manu Causse könyve, a Bicebóca ​szívek. Pont amiatt vettem meg, mert úgy gondolom, hogy néha kell az én lelkemnek is egy ennyire édes sztori. 

Karácsonyi fenyők és dekorációk
 Melyek a kedvenc könyvborítóid? 
Ajvé, egy fogós kérdés. Rengeteg gyönyörű borítójú könyv került már a kezembe vagy épp csodálkoztam rájuk kirakatok ablakában.  Annyira igazságtalanság választani közülük. Mindenesetre, most megpróbálok összedobni pár könyvet, aminek lehengerlő a borítója. 

Karácsonyi öröm
Mik a kedvenc dolgaid a karácsony körül/ mik a legkedvesebb emlékeid az ünnephez kötődően?
Amikor kicsik voltunk a húgommal jött hozzánk a Jézuska. Az unokatestvérünkre voltunk bízva. Épp dvd-t néztünk, amikor hallottunk egy csengőszót. Azt a karácsonyt sose fogom elfelejteni. Persze, akkor már én se hittem az egész dajkamesében, de a húgom csillogó szeme befogta a számat (ismeritek milyen a dacos gyerek, aki ilyenkor egyből mondja, hogy dehát a Jézuska nem is létezik!!4!!) és én is csak tovább meséltem neki, hogy bizony, biztos a Jézuska hozta a fát és az ajándékokat. 

☆☆☆☆☆

Köszönöm, aki elolvasta az TAG minden kis pontját. 
Kellemes várakozást Mindenkinek!

Lexa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése