Keresel valamit?

2021. december 31., péntek

Viszlát 2021, hello 2022! - avagy, óév búcsúztató Lexa módra

★★★★★

Üdvözlet földlakók, itt Lexa beszél!

Az évre, ha visszatekintek ismét azt látom, hogy nehéz évem volt és bizonyára még sokan elmondhatjuk ezt magunkról. Most nem csak a koronadilemmára gondolok, ami már két éve elkísér minket az utunkon.
A nagy fordulópontom egyrészt júliusban volt, amikor egy új szakmával büszkélkedhettem a kezemben és szeptember vége, amikor ettől a szakmától elbúcsúztam. Nem mondom azt, hogy nem fájt a döntés és nem tartom igazságtalannak, de mindegy, ez egy teljesen másik sztori és ez itt nem az a hely, ahol ki akarom önteni a szívemet.
Hivatalosan is azóta professzionális lepkevadászként tengetem a hétköznapjaimat. Azaz, csak tengettem, hiszen egy új állás csillogott fel előttem (pontosabban két nappal a születésnapom előtt - mi ez ha nem az univerzum ajándéka!).
A könyvek dajkálgattak el maguk között (ha nem is látszik a mennyiségükön, de én így érzem) és az a sok szeretet, amit mindenhonnan, váratlanul kaptam ezeken a nehéz napokon.
Hihetetlen hálás vagyok ezért. 

Régi barátságok erősödtek fel az évben, új embereket ismertem meg, és sok embertől pedig több év után vettem búcsút.  De most eleget beszéltem, lássuk a szokásos évösszegzőmet:

★★★★★

Ismételten a moly.hu segítségét kértem:
 16 olvasásom volt ebben az évben.
És ebből 12 könyv volt saját példány.
Valamint ebből 9 könyv került fel a blogomra.
Az idei évre tervezett 100 olvasás megint nem jött össze. Majd talán jövőre...
könyvet hagytam félbe, különböző okokból. 
422 oldal volt a leghosszabb, 42 oldal volt a legrövidebb könyvem.
Összesen pedig 3632 oldalt olvastam.
Idén 43 könyvet szereztem be/kaptam/nyertem, és ebből 8 könyvet el is olvastam.


KEDVENC KÖNYVEK:

AZ ÉV LEGKEDVESEBB  KÖLTŐI:
 Simon Márton

 Mindenkinek Boldog Új Évet!
Kívánom, hogy minden álom teljesüljön az Újévben! ♥️
(tudom, hogy tavaly meg még azelőtt és azelőtt is már  
ez a gif volt, de annyira tetszik, nincs szívem lecserélni)

 ♥️♥️♥️
... és már csak annyit mondanék ...

Viszlát 2021, hello 2022!
★★★★★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése