Keresel valamit?

2022. február 23., szerda

Maxim kiadó - Valentin napi zsákbamacska

Haló-haló Mindenki!

A mai poszt kicsit rendhagyó, most egy szerzeményes posztot hoztam Nektek (későbbiekben megtaláljátok a szerzeményeimet a címkék között). 
A mai nappal befutott egy megrendelésem, és ebben a bejegyzésben szeretném megmutatni, milyen könyveket vásároltam az elmúlt időben.

Ez volt az első könyvvásárlásom az évben. Pedig megfogadtam, hogy egy ideig nem veszek már, mivel a saját könyveim olvasottsága drasztikusan lecsökkent az utóbbi pár évben. Dehát… én sem bírtam ki és muszáj volt rendelnem a Maxim kiadó Valentin napi Zsákbamacskájából. 
Mielőtt bárki is kérdezné, nem, nem voltam szponzorálva :)

Én nagyon szeretem az ilyen meglepi könyveket. Hiszen nem kizárt, hogy új kedvencek lapulnak a csomag mélyén. Külön kiemelném, ami számomra a leges-legfontosabb volt, hogy Náluk mindenki beírhatja, mi az a könyv, amit már olvasott, ott csücsül a polcon és ezeket NEM fogják beletenni a csomagba. Szóval, ha Te is csak azért nem szeretsz zsákbamacska csomagokat rendelni, mivel félsz, hogy csalódnod kell az ajándékban, akkor bátran tudom ajánlani!

Igen, lehet, hogy épp egy sorozat 8. részét kapod meg, de hé! Többszörösen megéri a vásárlás, na meg ki tudja: lehet életed sorozatára vesz rá a Maxim, hogy elolvasd :)

De már sokat dumálok, lássuk is a kincseimet:

Nina Moreno: Na randizz Rosa Santossal!

Egy egyedül álló kötet, megörültem neki. Nagyon tetszik a belső borítója is, illetve ahogy gyorsan átlapoztam minden fejezetnél van egy virágmotívum, ami megfogott. Kíváncsian várom a könyvet.
Zsáner: romantikus ifjúsági

Tomi Adeyemi: Vér és csont gyermekei (Orisha legendája 1.)

A Vér és Csont gyermekeinek nagyon örültem! Régóta szemeztem vele, hogy megveszem. Hab a tortán, hogy a barátnőm (unszolásomra) megvette szintén a zsákbamacskát és ő megkapta a 2. részét a sorozatnak. Mondjátok, hogy nem király! 
Zsáner: romantikus fantasy

Tamara Ireland Stone: Klikk

Egy általános iskolás lány, aki olyan programot hoz létre, amit egy felnőtt is megirigyel tőle... Kíváncsi leszek erre is. Ja és ami ismét pluszpont: egyedül álló kötet!
Zsáner: ifjúsági

Anna Banks: Triton (Szirénia örökség 2.)
 Nem bánom, hogy második rész, régóta szemeztem a sorozattal.
Zsáner: romantikus mitikus fantasy

Jamie McGuire: Gyönyörű búcsúzás (Maddox testvérek 5.)
Hát...
A Gyönyörű sorscsapás 5. rész, de szintén nem bánom, mivel már anno nekikezdtem a sorozatnak, igaz ha jól emlékszek talán a második részéig jutottam el a Maddox fivérek sztorijában.
Zsáner: romantikus NA (new adult)

Apropó, ha már itt vagyunk:
New Adultnak (NA) nevezik többnyire a 18-30 kor közötti szereplős könyveket.
Young Adult (YA) a 12-18 közötti korosztály történeteit meséli el.
Gondoltam, ne csak légből kapjam a szavakat, aki nem jártas annyira a fogalmakban, azoknak szeretném érthetővé tenni a blogomat :)

Ennyi is lettem volna mára, ezzel a kisebb bejegyzéssel :)
Amint olvasásra kerülnek idelinkelem az olvasásaimat is, hátha érdekel Titeket a véleményem.
Mit gondoltok, van olyan ami felkeltette az érdeklődéseket?
Írjátok meg bátran :)

Addig is jó olvasást!

Üdv,
Lexa


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése