Keresel valamit?

2023. december 30., szombat

Viszlát 2023, hello 2024! - avagy, óév búcsúztató Lexa módra + BEJELENTÉS

 ★★★★★

Üdvözlet földlakók, itt Lexa beszél!

Mint már rengeteg éve mondom újra-és-újra-és-újra, de azért ez az év is tudott alkotni. Volt könnyebb pillanata és volt nehezebb is. Idén elköltöztem otthonról, egy 200 km-rel arrébb lévő nagyvárosba és itt találtam munkát.
Új munka, új emberek, új barátok és egy teljesen új világ. Aki tudja milyen faluból városba költözni, na... Ő teljesen átérzi milyen dilemmáim is voltak nekem. Tudjátok, már amikor az is idegesít, hogy a a levegő sem olyan... néha meg tudnék zakkanni... :D
Ebbe csak a párom tudott segíteni és csillapítani a fel-feltörő honvágyamat, meg persze, hogy próbáltam minél sűrűbben hazalátogatni.
Aztán így év végére kicsit lesántultam és azt a hálát, amit a páram iránt érzek, aki ápolgat nem is tudom szavakba önteni... <3
Összeségében igen, 2023 jó év volt és hálás vagyok neki, amiért ennyi embert elhozott nekem! <3

A blog végeztével hoztam Nektek egy hírt, ami szerintem egy új mérföldkővé válik majd a blogom életében. Na, de ennyi elég is volt róla, vágjunk bele, mikkel is büszkélkedhetünk így az év végén:

★★★★★

Ismételten a moly.hu statisztikáit hoztam el nektek:
Az idei évre tervezett 100 olvasás ismét nem jött össze. 
Jövőre a lécet leteszem 50 könyvre, talán az sikeredni is fog...
(És lesz sikerélményem legalább, így sok év után...)
 27 olvasásom volt ebben az évben.
És ebből 25 könyv volt saját példányom, ami nem azért, de egy tök jó statisztika!
Valamint ebből 15 könyv került fel a blogomra.
Összesen 5790 oldalt olvastam (jövőre 10.000 a cél!).
könyvet hagytam félbe, különböző okokból. 
496 oldal volt a leghosszabb, 20 oldal volt a legrövidebb könyvem.
Idén 29 könyvet szereztem be/kaptam/nyertem, és ebből 9 könyvet el is olvastam.
Idén könyvet hoztam át a 2024-es évre, egyet amit jó lesz lassan olvasni, mert érdekes téma, a másikat mert külföldi olvasmány és a párommal együtt olvassuk, mikor épp van úgy időnk erre :)

KEDVENC KÖNYV(EK):



 Mindenkinek Boldog Új Évet!
Kívánom, hogy minden álom teljesüljön az Újévben! ♥️
tudom, hogy tavaly meg még azelőtt és igazából mindig is már  
ez a gif volt, de annyira tetszik, nincs szívem lecserélni már ennyi idő után
(a szíves poént mindig elsütöm, elnézést miatta :D)

 ♥️♥️♥️

Szóval pezsgőket és a zenét bekészíteni, 

viszlát 2023, hello 2024!
★★★★★


És íme, a hír:

Gondolkodtam a külön bejegyzésben, de mivel ezt úgy is a jövőévi tervben van benne, ledobom itt a bombát:
Mint tudjátok (vagy épp pont nem, hehe), hogy nagyon sok ideje gondolkoztam, hogy Veletek együtt akarok a social media platformjain létezni. Nyilván nem élek bottal a kezembe a barlangomba, mint olyan nekem is van Facebookom (Metám?) Messengerem, Instám és Tiktokom (!) is, de ezekkel még nem érzem azt, hogy kész vagyok előbújni, Nektek.

Azaz, úgy döntöttem, megkettőzem magam és szeretnék ezeken a helyeken Veletek együtt lenni, és mint egy olyan, újévi fogadalom gyanánt kipróbálni magam egy kicsit ezeken a helyeken is, a blogommal.
Szeretném, ha a hobbimat többen is megismernék és a közeljövőben komolyabban is tudnám csinálni... én ezt fogadtam meg a következő évre.
Nem ígérem, hogy mindent mindig frissen tartok, de igyekszek.
Így íme, ezeken a csodahelyeken mától engem is elérhettek, aktívan pedig az újévben indítom el őket:

Facebook: LexaOlvas
Instagram: lexaolvas
Tiktok: lexaolvas
moly (ez mondjuk már régebbi pipi): Alessana

Nyugodtan jelöljetek be és írjatok rám, nem harapok :)
Ti fogadtatok meg valamit az új évre?

Addig is, maradok a Ti Lexátok, 
Jó olvasást és jó bulizást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése